Портфоліо


Назва навчальної теми
Життя у віртуальному світі

Основний та другорядні навчальні предмети
Інформатика

Навчальна тема
Історія розвитку ІКТ та їх значення в розвитку суспільства

Вік учнів, клас
11-12 років, 7 клас

Стислий опис проекту
Взявши  на себе  роль вчених кожна мала група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес. Учні збирають статистичну інформацію щодо обраної теми протягом певного періоду часу.  Використовуючи зібрану інформацію учні складають каталог регіональних вишивок, складають порівняльні таблиці еволюції розвитку ІКТ, . Результат своїх досліджень учні представляють  певній цільовій аудиторії, яка зацікавлена в їх обраній темі.

Навчальні цілі

Проект спрямований на

§  Досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати розвиток пізнавального інтересу до техніки, творчих здібностей, формування свідомих мотивів і підготовка до свідомого вибору професії на основі тісного зв’язку інформатики з життям.
  • §  Формування інтелектуального розвитку, творчої активності, підготовки їх до праці та свідомого вибору професії;
    §  Формування уявлень про інформаційно-комунікаційні засоби;
    §  Формування уявлень про етапи розв’язування задач на комп’ютері,вміння користуватися комп’ютером для розв’язування задач;
    §  Формування вмінь самостійно набувати і застосовувати знання, уміння користуватися основними складовими базового і прикладного програмного забезпечення;
    При створенні презентації, публікації та веб-сторінки  продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
    Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань. 

Опис оцінювання
На початку навчального проекту
  • ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Добговорюютьпитання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.

Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Соколюк Тетяна Юріївна
Фах, навчальний предмет
 фах: учитель математики та інформатики
навчальний предмет: учитель математики та інформатики
Навчальний заклад
Тальнівський НВК "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія"
Місто\село, район, область
м. Тальне, Черкаська область
Контактні дані
ts.myza@gmail.com

Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
11.06-15.06. 2012 р.
Місце проведення тренінгу
м. Черкаси ЧОІПОП
Тренери
Микитюк Олена Олександрівна

Немає коментарів:

Дописати коментар